:D

Igår var jag med Mimi och hennes mamma och pappa kom också hit .. och då åt vi någon mat jag aldrig ätit O.o Jag kommer inte ens ihåg namnet xD Men efter maten gick vi upp på övervåningen för att köra singstar ! :) Vi sjöng gärnet , nej men min brorsa tyckte vi var pinsamma , för att hans kompisar hörde oss när vi sjöng via micken ! Så lite pinsamt :p Men idag har vi varit inne på Gosupermodel och typ kört lite world of warcraft , men datorn bara stängdes av så vi orkade inte köra mera 'wow' .. När hennes föräldrar skulle komma och hämta henne sprang vi upp och gömde oss.. men efter typ 10 minuter gav vi upp och öppnade :) Men nu spelar jag lite dator! Jag är inne på Fb och har precis ätit :) Ha det så bra med er , puss♥♥

Kommentarer
Postat av: Leo

Haha

2012-01-08 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!